DEKARBONIZÁCIA
Ak patríte medzi tých, komu záleží aby mu auto slúžilo dlhé roky a chce mať zabezpečenú pravidelnú starostlivosť o motor pohodlne, bez čakania a lacno tak ste na správnom mieste.

Dekarbonizácia = Prevencia
Pohodová Emisná kontrola = Úspory
Dekarbonizácia spaľovacích motorov
Dekarbonizácia motorových častí sa vykonáva za účelom odstránenia karbónových usadenín, nánosov a povlaku. Z dôvodu vstrekovania paliva priamo na valce, dochádza u všetkých vozidiel so spaľovacími motormi ku kontinuálnemu nanášaniu karbónu nielen na steny sacích kanálov, sedlá a stonky ventilov, na spaľovací priestor a sviečky, ale aj na ERG ventil, vstrekovacie dýzy. Následne tým trpí DPF filter a zanášanie výfukového potrubia.
Systém čistenia karbónu v motore vodíkom funguje tak, že využíva rozklad vody na plynný vodík a kyslík, ktoré prechádzajú sacím potrubím do motora. V okamihu zapálenia pohonnej zmesy v motorovom priestore, tak dochádza k zbavovaniu sa usadenín karbonu od sa nia až po výfuk čí dlhodobo zabezpečuje stabilitu a efektivitu chodu motora.
Ako celý proces
Dekarbonizácie prebieha?

Samotný proces Dekarbonizácie technológiou Hydrogen Carbon Cleaning (HCC), spočíva v privádzaní plynného vodíka do sacieho potrubia motora, pričom samotný motor beží na voľnobežných otáčkach.
Vodík je primiešavaný do zmesi paliva a v okamihu výbuchu tejto zmesi v motorovom priestore zabezpečí odstránenie karbónu v mieste kde sa spolu stretnú. Takto je postupne počas 30 minút bežiaceho procesu dekarbonizácie čistený motor a všetky komponenty, ktoré sú jeho súčasťou.
Tu je potrebné zdôrazniť, že je to takmer 100% ekologický spôsob, kde nevznikajú žiadne iné častice, ktoré môžu spôsobiť poškodenie inej časti motora. Nieje potrebné meniť olej, nepoužíva sa žiadna chémia.
Jednoducho sa využívajú chemické vlastnosti vodíka, ten sa pri zapálení spojí s karbónom a vo forme čistého plynu vychádza cez výfuk von z do okolia.
Výhody dekarbonizovania motora
Dekarbonizácia motorových častí sa robí za účelom
odstránenia všetkých usadenín, nánosu a povlaku karbónu.

Zvýšenie výkonu motora a kompresie

Znižuje hlučnosť a vibrácie motora
Predlžuje životnosť

Znižuje dymivosť, emisie a spotrebu paliva

Obnovuje funkciu trysiek

Udrží rovnováhu medzi palivom a vzduchom v systéme

Čo je pre mňa výhodnejšie ak najazdím do 40 000km/rok ?
Ak najazdíte menej ako 40000km /rok, stačí Vám vykonať na vozidle dekarbonizáciu vodíkom len 1x za rok a budete mať motor čistý a dravý ako nový. Dekarbonizácia je pre Vás ideálnym riešením.

Čo je pre mňa výhodnejšie ak najazdím nad 40 000km/rok ?
Ak najazdíte viac ako 40 000km/rok, odporúčame nainštalovať generátor vodíka priamo do motorovej časti. Pre viac info klik na tlačítko :
Cenník Dekarbonizácie vodíkom
Vozidlá do 3,5t
V tejto sekcii nájdete ceny pre všetky osobné vozidlá s obsahom motora do 5 000 cm3.
Vozidlá od 3,5t do 7,5t
V tejto sekcii nájdete ceny pre všetky úžitkové vozidlá s obsahom motora do 6 000 cm3.
Vozidlá nad 7,5t
V tejto sekcii nájdete ceny pre všetky nákladné vozidlá a stavebné stroje s obsahom motora do 14 000 cm3.
Mám záujem o Dekarbonizáciu.
Malý príklad k veľkým úsporám
Príklad:
Vozidlo (do obsahu 2000 ccm) najazdí 25 000km ročne, tak po 4 rokoch, podľa odporučenia má za sebou 2 x čistenie motora = 180 eur.
Čistením motorovej časti ušetríte na spotrebe paliva až 15%
Takže, ak má vozidlo priemernú spotrebu 6L /100 km, tak za 4 roky spotrebuje 6000 L a najazdí 100 000 km.
Pri úspore 15%, použitím 2x čistenie motora , spotrebuje len 5100 L
Rozdiel je 900L PHM, čo sa v priemere = ušetrených 1100eur
Ušetrené peniaze za výmenu filtrov = cca 700 eur
Spolu po 4 rokoch ušetríte minimálne 1800 eur !

My autá neopravujeme,
ale dávame im šancu aby mohli dlhšie slúžiť.
Takýto stav už neriešime, my mu prechádzame!
Kde a ako sa môžem objednať na termín?
Dekarbonizácia v praxi

Ako často treba čistiť
motor od usadenín?

Pri spoľahlivých motoroch sa pre zachovanie kondície odporúča čistiť ich každých 40 000 km. Pri takomto pravidelnom čistení na sebe usadeniny nie sú natoľko nabalené a čistenie zaberie menej ako hodinu.
Je to však závislé aj od spôsobu jazdy, jazdy v meste a podobne. Vozidlá, ktoré pravidelne jazdia krátke trasy, zaťažujú spaľovací motor usadeninami podstatne viac ako autá jazdiace mimo mesta. Vtedy by sme pre dosiahnutie rovnakého výsledku odporúčali častejšie čistenie.
Dekarbonizačný slovník
