Generátory vodíka
Destilovaná voda a naštartovaný motor, to je všetko. Nástroje, ktoré zabezbečia výrazne lepšiu ekonomiku jazdy, vyšší výkon motora s minimálnymi emisiami.
Vodík je budúcnosť.

Voda ako zdroj energie a ekonomickej jazdy
Generátor vodíka neposkytuje primárne palivo pre spaľovací motor. Občas sa to mýli. Generátor vodíka vyrába z destilovanej vody pod elektrickým prúdom plynný vodík H a kyslík O - Zelený vodík. Nakoľko oba tieto prvky svojimi vlastnosťami výrazne zdokonaľujú horenie paliva v motorovom priestore, svojou prítomnosťou výrazne zvyšujú účinnosť spálenia pohonnej látky, a tým zefektívniť chod celej motorovej sústavy vo vozidle.
Kým účinnosť prevodu energie pri výbuchu paliva v štandardnom spaľovacom priestore motora je 30-35% , tak pri primiešaní vodíka a kyslíka sa táto účinnosť mnohonásobne zvýši. Čo znamená , že menej energie sa premení na nežiadúce teplo a viac energie na rozhýbanie daného motora, čo prináša nielen ekonomické ale aj emisné úspory.
Výsledkom je nižšia spotreba PHM, výrazne nižšie emisie, a čo je podstané, komponenty ako EGR, DPF, vstreky, ventily, lambda sondy, atď. už nebudú tak výrazne zanášané karbónovými zložkami pohonnej látky.
Ako celý proces prebieha?

Generátor vodíka po privedení elektrického prúdu z autobatérie vozidla začne z vody vyrábať vodík a kyslík. Tieto dva plynné prvky sú z generátora odvádzané potrubím do sania vzduchu, vedúceho do motora. Celý tento proces sa deje automaticky a to vždy až po naštartovaní vozidla. Následne, v spaľovacom priestore dochádza k vytvoreniu dokonalejšieho prostredia pre spálenie pohonnej látky, bez toho aby vznikali usadeniny karbónu a iných nečistôt, ktoré po čase zanášajú ďalšie komponenty v palivovej sústave ako sú ventily, DPF filter, Váha vzduchu, EGR ventil až po výfuk.
Generátory sa rozdeľujú do 4 kategórií podľa obsahu motora, pre ktorý budú pracovať. HG80 do 3L obsahu, HG150 do 6L obsahu, HG300 do 10L a HG500 do 16L obsahu motora.
Obsah destilovanej vody v jednotlivých generátoroch je rôzny. Ale u všetkých typov HG je obsah vody určený pre dojazd na 800 - 1000km (12-15 hodín činnosti). Keď sa voda minie, elektronika o tom informuje vodiča priamo v aute. Ten jednoducho destilovanú vodu doleje a Generátor môže pracovať ďalej. Ak nie, motor bude pracovať na pohonnú látku ďalej bez obmedzení.
Výhody generátorov vodíka

Zvýšenie výkonu motora a kompresie

Znižuje hlučnosť a vibrácie motora
Predlžuje životnosť

Znižuje dymivosť, emisie a spotrebu paliva

Obnovuje funkciu trysiek

Udrží rovnováhu medzi palivom a vzduchom v systéme
Cenník
Mám záujem o Generátor Vodíka
Malý príklad k veľkým úsporám
Príklad:
Dodávkové Vozidlo (do obsahu 2500 ccm) najazdí ročne 50 000km priemerná spotreba PHM/100km je 11L.
Nasadením Generátora Vodíka HG80 ušetríte na spotrebe paliva v priemere 20%. Takže, vozidlo bude mať priemernú spotrebu 9L /100 km.
Ročný náklad na PHM bez HG 80 bol 6325 eur ( počítané 1,15 eur/L)
Po nasadení HG 80 bude 5175 eur ( počítané 1,15 eur/L)
Rozdiel 1150 eur
Sekundárne úspory:
- pokles emisií až o 70%
- výrazné spomalenie zanášania DPF filtra, Lambda sondy, EGR ventilu,...
- vyšší dojazd km na rovnaký objem nádrže

My autá neopravujeme,
ale dávame im šancu aby mohli dlhšie slúžiť.
Kde a ako sa môžem objednať na termín?
Generátor vodíka v praxi
